Mijn zoektocht naar antwoorden.

Een zoektocht wat te doen met bepaalde zaken, bepaalde dingen die ik doe. Waarom ik van sommige dingen zo moe word...
Ik was daarover aan het nadenken en in gebed aan het brengen en toen kreeg ik de volgende teksten voorgeschoteld.
Vanochtend in de dienst kwamen de volgende woorden sterk naar voren.



Er staat gescheven…

Nu dan, ik werd gewezen op de volgende teksten vanavond.

Joh 2:13-15
En het Pascha van de Joden was nabij en Jezus ging naar Jeruzalem.
En Hij trof in de tempel mensen aan die runderen, schapen en duiven verkochten, en de geldwisselaars die daar zaten.
En nadat Hij een gesel van touwen gemaakt had, dreef Hij ze allen de tempel uit, ook de schapen en de runderen. En het geld van de wisselaars wierp Hij op de grond en de tafels keerde Hij om.
En Hij zei tegen hen die de duiven verkochten: Neem deze dingen vanhier weg, maak niet het huis van Mijn Vader tot een huis van koophandel.
En Zijn discipelen herinnerden zich dat er geschreven is: De ijver voor Uw huis heeft mij verslonden.

Marc 13:5 en 6
En Jezus antwoordde hun en begon te zeggen: Pas op dat niemand u misleidt.
Want velen zullen komen onder Mijn Naam en zeggen: Ik ben de Christus; en zij zullen velen misleiden.

Matt 6:33
Maar zoek eerst het Koninkrijk van God en Zijn gerechtigheid, en al deze dingen zullen u erbij gegeven worden.

Ex. 19:5-6
Nu dan, als u nauwgezet Mijn stem gehoorzaamt en Mijn verbond in acht neemt, dan zult u uit alle volken Mijn persoonlijk eigendom zijn, want heel de aarde is van Mij.
U dan, u zult voor Mij een koninkrijk van priesters en een heilig volk zijn. Dit zijn de woorden die u tot de Israƫlieten moet spreken.


Wow wat een boodschap, het zal zijn in de volgorde Koninkrijk zoeken, te reinigen, te onderzoeken en dan de beloning?...